Isnin, 24 Januari 2011

ADAKAH SISTEM AKUAPONIK DAPAT MEMBANTU ANDA MENGURANGKAN PERBELANJAAN DAPUR?

Dalam keadaan ekonomi global kini, kenaikan harga barang adalah suatu hal yang tidak dapat dielakkan. Dengan harga barangan keperluan dapur yang juga semakin meningkat, sistem Akuaponik ini akan dapat membantu menjimatkan perbelanjaan dapur anda. 

Tahukah anda, hampir 40% (bagi keluarga kecil, bayangkan kalau keluarga saiz besar) pendapatan anda dihabiskan untuk menampung keperluan dapur sihat. Yang pastinya, sayuran, buahan dan lauk pauk (ikan, ayam, daging, telur) adalah barangan keperluan dapur yang wajib  ada pada setiap hari dalam setiap hidangan sihat. Perhatikan keperluan sajian hidangan sihat anda di bawah :


Perbelanjaan purata untuk seminggu bagi keperluan sajian hidangan sihat sahaja adalah antara RM50 - RM100. Itu belum dicampur dengan kos keperluan asas lain seperti beras, minyak, gula dan lain lain serta kos minyak kenderaan yang anda gunakan untuk ke pasar bagi mendapatkan barangan dapur anda. Jumlah keseluruhan = Anda buatlah kira-kira anda sendiri!

Dengan adanya sistem Akuaponik ini, sudah semestinya anda akan dapat menjimatkan wang perbelanjaan keperluan sajian hidangan sihat anda. Anda cuma perlu keluarkan wang anda hanya SEKALI SAHAJA untuk mendapatkan Sistem Akuaponik La'Papa GREEN Design ini dan anda boleh mula menjimatkan wang anda. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam Akuaponik dan Salam 1Malaysia,

Semua komen/cadangan anda amat dihargai. Terima kasih diucapkan.